Home/Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen2020-06-18T08:32:34+00:00
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?2020-06-18T08:27:04+00:00

Alle bestellingen worden binnen 1 a 3 dagen verzonden mits het anders staat vermeld.Wilt u het toch zeker weten wanneer u ongeveer de producten kunt verwachten neem dan contact met ons.

Als u na meer dan 5 werkdagen nog niks heeft ontvangen neem dan ook contact met ons op.

“Beschikbaar via nabestelling” wat betekent dit als het bij een product staat?2020-12-10T18:00:57+00:00

Als er staat “beschikbaar via nabestelling” dan hebben we het product niet zelf op voorraad en wordt het uit een ander magazijn verzonden. Het kan zijn dat de levertijd 1 a 2 dagen langer duurt. Ook is het mogelijk dat het product niet meer leverbaar is, we zullen dan contact met u opnemen en evt de bestelling annuleren.

Afhalen bij een Postnl punt?2020-06-18T08:27:59+00:00

Wij kunnen uw bestelling afleveren bij een dichtstbijzijnde Postnl afhaalpunt, als u dit wilt klik dan bij verzendmethode “Postnl afhaalpunt” aan. Wij zoeken dan het dichtstbijzijnde punt bij uw verzendadres.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?2020-06-18T08:28:19+00:00

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Perfectwind.nl geretourneerd worden.

Perfect Wind
Enkstraat 1
6533 CL Nijmegen

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?2020-06-18T08:28:27+00:00

Perfect Wind
Enkstraat 1
6533 CL Nijmegen

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?2020-06-18T08:28:37+00:00

Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Heeft u nog niks ontvangen laat het dan ons even weten.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?2020-06-18T08:41:35+00:00

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@perfectwind.nl

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij PerfectWind.nl?2020-06-18T08:53:56+00:00

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Directe bankoverschrijvingen, PayPal, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, KBC/CBC Betaalknop en Bancontact.

Is mijn betaling veilig?2020-06-18T09:17:07+00:00

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en mollie.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?2020-06-18T09:17:57+00:00

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Hoe moet ik de GT-31 instellen?2020-08-11T18:30:48+00:00

Hoe je de GT-31 GPS moet instellen kun je vinden op de volgende pagina << GT-31 instellingen >> 

Overige vragen…2020-06-18T09:26:00+00:00

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@perfectwind.nl.

Zelf een carbon nose protector maken2020-12-06T22:04:21+00:00
Go to Top