Veel gestelde vragen

 

 

Verzending & Bezorging

Verzending

Alle bestellingen worden binnen 1 a 3 dagen verzonden mits het anders staat vermeld.
Wilt u het toch zeker weten wanneer u ongeveer de producten kunt verwachten neem 
dan contact met ons.

Afhalen
U kan de producten ook afhalen op afspraak, dit is op een adres in Nijmegen.

Verzendkosten
Deze verzendkosten worden getoond zodra u uw postcode invoert nadat u iets in uw winkelwagen heeft.

Verzending van uw bestelling
Onze bestellingen worden bezorgd door Postnl binnen Nederland en door DPD buiten nederland.
Als een
bestelling niet door de brievenbus past,wordt deze als pakket verzonden.
In dat
geval krijgt u van ons per email een track nummer.
Met dit nummer kunt u op de site
van TNT/Postnl www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen.
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt:
‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van
het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden).
Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft
verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding 5 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw
bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen
met onze klantenservice.
Aangetekend Pakket
Kiezen voor aangetekend Pakket is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde
van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 500 per zending. Dat is een veilig gevoel.
Bovendien zorgen we voor extra zekerheid over verzending en levering:

- Postnl vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs

Pakket met Verzekerservice
U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 5.500,- per zending.
Dat is een veilig gevoel. Bovendien zorgen we voor extra zekerheid over verzending en levering:

- Postnl vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs- U kunt uw zending volgen met Track & Trace

Rembours Pakket
Pas betalen als u het pakket ontvangt. 

- Postnl maken het geïnde bedrag (met inhouding van 1% provisie) aan Perfect Wind over
- PostNL vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs
- Verhoogde aansprakelijkheid tot € 500,-
- U kunt uw zending volgen via Track & Trace
- U ontvangt standaard een handtekening voor ontvangst (digitaal)
- De ontvanger van een Betaalservice-zending dient deze met gepast geld te betalen
- Uitsluitend mogelijk binnen Nederland
- Maximale remboursbedrag is € 1000

Bestellingen van buiten Nederland
Bestellingen vanuit het buitenland worden ook verstuurd via Postnl of met DPD.

Privacy 
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en zorgen ervoor dat de
persoonlijk informatie die u aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen
uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.
Herroepingstermijn, Garantie en vervanging

Herroepingstermijn is binnen 14 dagen, u kan het retour sturen naar:



Perfect Wind


Postbus 462
6500 AL Nijmegen



De kosten voor het retour sturen van producten zijn voor u. Ook het risico voor het retour sturen is voor u.


Na onvangst en controle van de producten en goedkeuring krijgt u het betaalde bedrag retour.



 


Garantie
De meeste producten hebben een twee garantie. Heeft u een probleem met een product neem dan eerst contact
met ons op. Er wordt geen garantie gegeven op de producten die gratis erbij worden geleverd.
Controleer uw bestelling altijd gelijk als u hem binnen krijgt, en laat het ons dan zo snel mogelijk weten als er iets mis is.

We kunnen geen garantie meer geven op producten waar we geen leverancier meer van zijn.
Ook producten die met opheffingsprijzen zijn verkocht geven we geen garantie op.
 
 
Bestellen

Heeft u problemen(vragen) met bestellen of betalingen neem dan contact met ons op.
Wij zullen direct of zo snel 
mogelijk contact met u opnemen.

Bent u een bedrijf in het buitenland met een rechtelijke BTW nummer dan kunnen we een factuur aanmaken zonder BTW.
LETOP dit moet handmatig gebeuren dus bestel niet online! we kunnen de BTW niet achteraf terug vorderen.
 
 

Betaling, Prijzen & Aanbiedingen 

Betaling/Betaalmethoden
U kunt bij Perfect Wind op één of meer van de volgende manieren betalen:
 
- Ideal 


Direct vooruitbetalen naar Perfect Wind kan ook. U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer
714020 t.a.v. Perfect WInd te Nijmegen onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas
tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 1 a 3 werkdagen
voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is.

Direct vooruitbetaling vanuit het buitenland is ook mogelijk via:IBAN: NL71INGB0000714020BIC: INGBNL2A