Let-Op opheffingsuitverkoop, alle voorraad artikelen in de uitverkoop OP=OP. Tijdens de opheffingsuitverkoop kunt u producten niet retour sturen en of ruilen. U bent ook zeker nog welkom in de winkel tijdens de openingstijden of op afspraak.
 

Veel gestelde vragen

U kan uw vraag ons ook mailen info@perfectwind.nl

U kunt ook live met ons chatten klik dan op het blauwe balkje rechts onder.

 

Verzending & Bezorging

Verzending

In de meeste gevallen zal uw bestelling binnen 1 à 3 werkdagen geleverd worden
en binnen Nederland wordt er ook op zaterdag geleverd (behalve feestdagen!)
Vaak worden de bestellingen voor 16:00 dezelfde werkdag nog verzonden, het kan soms gebeuren dat een product net niet meer op voorraad is, als dat het geval is krijgt u van ons een mail met de verwachte levertijd.
Als de levertijd altijd langer is dan staat dit ook bij de producten (bijvoorbeeld "Levertijd 2 a 4 werkdagen!") 
Wilt u het toch zeker weten wanneer u ongeveer de producten kunt verwachten neem 
dan contact met ons op via e-mail of +31 (0) 248119834

Afhalen
U kan de producten ook afhalen in onze winkel in Weurt, klik deze optie dan aan bij het afrekenen en
neem dan contact met ons op om een afhaal afspraak te maken via e-mail of +31 (0) 248119834
Bekijk onze openingstijden >>
U kan bij ons ook pinnen.
Verzendkosten
Deze verzendkosten worden getoond zodra u uw postcode invoert nadat u iets in uw winkelwagen heeft.

Verzending van uw bestelling
Onze bestellingen worden bezorgd door Postnl binnen Nederland en door DPD buiten nederland.
Als een
bestelling niet door de brievenbus past,wordt deze als pakket verzonden.
In dat
geval krijgt u van ons per email een 3S nummer.
Met dit nummer kunt u op de site
van TNT/Postnl www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen.
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt:
‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van
het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden).
Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft
verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw
bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen
met onze klantenservice.
Aangetekend Pakket
Kiezen voor aangetekend Pakket is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde
van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 500 per zending. Dat is een veilig gevoel.
Bovendien zorgen we voor extra zekerheid over verzending en levering:

- Postnl vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs

Pakket met Verzekerservice
U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 5.500,- per zending.
Dat is een veilig gevoel. Bovendien zorgen we voor extra zekerheid over verzending en levering:

- Postnl vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs- U kunt uw zending volgen met Track & Trace

 

Rembours Pakket
Pas betalen als u het pakket ontvangt. 

- Postnl maken het geïnde bedrag (met inhouding van 1% provisie) aan Perfect Wind over
- PostNL vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs
- Verhoogde aansprakelijkheid tot € 500,-
- U kunt uw zending volgen via Track & Trace
- U ontvangt standaard een handtekening voor ontvangst (digitaal)
- De ontvanger van een Betaalservice-zending dient deze met gepast geld te betalen
- Uitsluitend mogelijk binnen Nederland
- Maximale remboursbedrag is € 1000

Bestellingen van buiten Nederland
Bestellingen vanuit het buitenland worden ook verstuurd via Postnl of met DPD.

Privacy 
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en zorgen ervoor dat de
persoonlijk informatie die u aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen
uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.
Herroepingstermijn, Garantie en vervanging

 

 

Herroepingstermijn



Tijdens de opheffingsuitverkoop kunt u producten niet retour sturen en of ruilen.

 


Garantie
De meeste producten hebben een jaar garantie. Heeft u een probleem met een product neem dan contact
met ons op via e-mail of +31 (0) 248119834. Er wordt geen garantie gegeven op de producten die gratis erbij worden geleverd.
Controleer uw bestelling altijd gelijk als u hem binnen krijgt, en laat het ons dan zo snel mogelijk weten als er iets mis is.
 
 
Bestellen

Heeft u problemen(vragen) met bestellen of betalingen neem dan contact met ons op via e-mail of +31 (0) 248119834. 
Wij zullen direct of zo snel 
mogelijk contact met u opnemen.

Bent u een bedrijf in het buitenland met een rechtelijke BTW nummer dan kunnen we een factuur aanmaken zonder BTW.
LETOP dit moet handmatig gebeuren dus bestel niet online! we kunnen de BTW niet achteraf terug vorderen.
 
 

Betaling, Prijzen & Aanbiedingen 

Betaling/Betaalmethoden
U kunt bij Perfect Wind op één of meer van de volgende manieren betalen:
 
- Ideal
- PayPal + 3,4% toeslag
- Rembours
- Visa + 2,9% toeslag
- Mastercard + 2,9% toeslag
- Maestro
- Overboeking
- Directebanking
- Giropay + 2% toeslag
- Multisafepay

 

Via

PayPal 

PayPal is een online betalingssysteem dat u toelaat sneller, makkelijker en vooral veiliger online te betalen.
Met nauwelijks twee kliks kunt u betalen, zo wordt winkelen op Perfectwind.nl dus nog plezieriger!
Alle andere betalingen lopen via multisafepay dit is beveiligt betalingssysteem van bedrijf multisafepay, die ervoor zorgen
Dat alle betalingen veilig worden behandeld.
Bij PayPal rekenen we 3,4% betalingskosten over het totaalbedrag

Via iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij deze betaalmethode kunt u direct
tijdens 
het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet
betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert,
kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Rembours Pakket
Pas betalen als u het pakket ontvangt. 

- Postnl maken het geïnde bedrag (met inhouding van 1% provisie) aan Perfect Wind over
- PostNL vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst
- U ontvangt standaard een verzendbewijs
- Verhoogde aansprakelijkheid tot € 500,-
- U kunt uw zending volgen via Track & Trace
- U ontvangt standaard een handtekening voor ontvangst (digitaal)
- De ontvanger van een Betaalservice-zending dient deze met gepast geld te betalen
- Uitsluitend mogelijk binnen Nederland
- Maximale remboursbedrag is € 1000

Via creditcard (Visa, MasterCard ). U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig
invoeren en wij zorgen samen multisafepay en met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
Bij Creditcard rekenen we 2% betalingskosten over het totaalbedrag

Via Maestro (alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België). Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens
het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet
betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert,
kunt u direct gebruik maken van Maestro, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via Giropay (alleen mogelijk voor bestellingen vanuit Duitsland). Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens 
het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet 
betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, 
kunt u direct gebruik maken van Maestro, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Bij Giropay rekenen we 2,9% betalingskosten over het totaalbedrag

Via DirectEbanking (alleen mogelijk voor bestellingen vanuit heel Europa). Bij deze betaalmethode kunt u
direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet 
betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, 
kunt u direct gebruik maken van Maestro, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via Multisafepay. 

Wilt u geld ontvangen of snel en eenvoudig betalen naar particulieren of bedrijven? Dan is
MultiSafepay de beste keuze! 

Binnen enkele minuten heeft u een digitale rekening die u direct kunt gebruiken. 
Handel online betalingen snel af zonder het opnieuw ingeven van kaart en/of rekeningnummer en adresgegevens.
Met MultiSafepay kunt u zowel geld ontvangen als verzenden. U kunt geld bijschrijven en direct betalingen uitvoeren.
Het is gratis, veilig en snel!
Via Rembours. Heeft u verzend optie rembours gekozen dan vink bij betaling "Direct overboeking naar Perfect Wind ING / Rembours
aan. 
Direct vooruitbetalen naar Perfect Wind kan ook. U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer
714020 t.a.v. Perfect WInd te Nijmegen onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas
tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 1 a 3 werkdagen
voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is.

Direct vooruitbetaling vanuit het buitenland is ook mogelijk via:IBAN: NL71INGB0000714020BIC: INGBNL2A